tysdag 18. november 2008

Verdifulle - Kvardags-gleder :)


Fersk bakst !



På vei heim frå jobb...så ringte den snilde Turid-systa mi og sa "kom gjerne innom meg på vei heim...så skal du få med deg ei pose nybaka rundstykker"...eg var ikkje tung å be....vi veit kor flink du er å bake gode syste, tanta og svigerinne ;););) I dag var vi dei heldige...andre gongar..gjerne ein laurdag eller søndagsmorgon er det ein eller to naboar du gleder...du aner ikkje kor god og omtenksom du er....eg er kjempeheldig som har ei syste som deg...og eg er så heldig at eg har ei til gode syste ;););)

4 kommentarer:

Hulda sa...

Så snill søster du har! Det er jo ingenting som er så godt som ferske rundstykker, gjerne med norwegia på. :) Mamma bruker å sende sms av og til, når hun har bakt, og si at vi kan komme innom og hente. Det er så godt. :)

Trines Hus og Hage sa...

Hei Johanne!
Ble nesten litt satt ut, jeg nå. Du gir meg så gode ord, og til og med inne på din egen blogg. Tusen takk, så snill du er!
Skjenken på badet så bare helt nydelig ut, Johanne, og jeg er lei meg for at jeg ikke så innlegget ditt litt før slik at jeg kunne gitt respons på det.
I det hele tatt må jeg si at det ser så innmari delikat og koselig ut hjemme hos deg! Badet - helt lekkert og soverommet også, med hjemmesnekkret sengagavel av deg! Jeg er veldig imponert.
Du skriver så koselig, fikk så julestemning av å lese om din barndomsjul. Så heldig du har som har ei så god søster også. Alltid ønsket meg ei søster, jeg faktisk. Hun høres jo så god og snill ut også, men så skjønner jeg du vet å sette pris på den gode omtanken.
Håper du får en koselig stund med Lev Landlig. Så blogges vi, Johanne.
Klemmer fra Trine

HjemmeKoz sa...

Mmmmh...Det så godt ut!

takk for koselig kommentar på bloggen min ;)

Hulda sa...

Har sendt deg mail. :)