søndag 9. november 2008

I startfasen :)


Hei !

Dette er første gong at eg legg inn noko på bloggen min...litt spennande...for eg er litt amatør på dette området her ;) Eg er heldig og har fått god hjelp av go-jenta mi på 15 :):) Mange gonger når eg har behov for ei avkobling har eg gått inn på mange av interiørbloggane...og det er rett og slett medisin. Er så imponert over kor mange flinke og koselige menneske som finst der ute..med felles interesser. Derfor er dette med blog ei fin mulighet for å møte mange andre med same interesse :)

I dag har vi hatt ein koselig farsdag...og pappa`en her i huset fekk ein fin start på dagen med pakker og kos på senga...god frukost og middag...så han er bra fornøgde. No nyter han cupfinalen i lag med junior på 12 ...som er like lidenskapelig interessert i fotball som pappa`en :):) Litt artig er det at go-jenta vår har arva ein god del av mamma`s interiør interesser :):)

Ingen kommentarer: