søndag 16. november 2008



God søndag !!!

Med desse nydelige nostalgiske bilda vil ønske dei som kanskje titter innom min blogg ein riktig fine søndag. Koser meg sånn når eg besøker andre blogger...såå mange flinke og koselige personer rundt omkring :):) Men tida fyker avgårde medan eg set her og koser meg...no må eg prøve å gjere noko anna lurt òg :):) Fårikål putrer heldigvis på komfyren...så noko fornuftig blir no gjort medan eg sete her ;) Synest det nesten er rart at vi er komt til midten av november...gleder meg til jul. Har vel aldri hatt så lang juleferie som i år etter at eg vart voksen....ferdig på jobb 19 des.og skal ikkje på jobb igjen før etter nyttår !!! ÅÅhh kor eg gleder meg....tenk like lang ferie som ungane ! Dumt at mannen må mykje på jobb...men han tar det sjølvsagt med godt humør ! Håper vi er ferdige her heime i god tid...og berre kan kose oss dei siste dagane før jul....hmmm...Ellers... eg kosar meg når eg styrer på òg sjølvsagt...men det og fått baka...vaska og pynta i god tid...sånn at ein berre kan småkose seg dei siste dagane er balsam for sjela. Aldri er julepynten så fine som før jul synest eg...rart ..men sånn føler eg det. Lukta av jul ..julebakst....mandarin...julekalender ( som er like stor stas om borna er blitt 12 og 15 :) )...julekrybbe...julemusikk...pakke inn pakkane sjølv med heimelaga til og frå kort :)...og ikkje minst minner frå jula då eg var lita....Får nesten tårer i augene...var alltid med min kjære pappa og henta juletre.. han er dessverre borte no ;(.... og mi kjære mamma som baka og baka på kjøkkenet medan ho nynna og sang ( ho har eg/ vi heldigvis enno..sjølv om ho er redusert ) ...pynta alltid juletre i lag med pappa til julemusikk av Hanne Krogh....og ikkje minst SKOMAKERGATA....heldigvis har eg mange sysken som eg kan mimre i lag med :) spes.ei syste som er berre litt eldre enn meg sjølv...vi mimrer ofte. For jula er virkelig ei tid...der alle følelser blir ekstra sterke...sjølv om eg er litt sånn heile tida... ;)... Åj...ditta vart vist mange tankar på ein gong...men dei kom så rett frå hjertet.....Ha det riktig godt !!! stor kos


1 kommentar:

Hulda sa...

Takk for et fint innlegg fra deg, Johanne. Syns du setter så godt ord på det med tradisjoner og minner i forbindelse med jula. Synd at du har mista faren din, men godt at minnene om han kan leve videre.

Jeg mistet mormoren min i vår. Det blir rart å feire jul uten henne. Vi var jo vant til at hun alltid var der. Jeg kan se tilbake på mange fine 1.juledager oppe hos mormor og morfar. Der ble det servert varm sjokolade, og morfar spilte julesanger på orgel, og vi sang. I de seinere år er det onkelen min som har spilt, fint det også. :)

Dette ble visst en lang kommentar, men ville gi deg litt tilbake for det fine du selv har skrevet.

Håper du får en fin søndagskveld.